Utilitate Dovedita a Aparatelor de Indosariat


Nu as fi crezut pana nu am avut nevoie, ca unele dintre accesoriile unui birou sunt realmente vitale. Nu ma refer la accesoriile cu care este in mod normal dotat orice birou ci la cele putin mai specifice ca de exemplu cele ce ajuta la arhivare si la trierea documentelor unei companii. Luand ca exemplu un caz particular, am invatat sa apreciez valoarea asa numitelor aparate de indosariat despre care pana acum nu stiam foarte multe si nu le dadeam prea mare atentie. Ocazia cu care i-am aflat adevaratul scop incepe bineinteles cu un teanc de hartii de pe birou in care trebuia sa fac curat, sa arunc cele inutile si sa pastrez esentialul intr-o maniera organizata, ordonata si rapida. M-am apucat de treaba asadar si am observat ca am multe multe foi ce trebui sa stea la un loc, fara ca niciuna macar sa dispara. Am optat initial pentru o mapa de plastic pe care urma sao pun intr-un dosar sau biblioraft insa erau prea multe foi, nici nu se puteau capsa si altceva nu imaginam ce as putea face cu ele, cand am zarit in coltul biroului minunata piesa, aparatul de indosariat. De unde credeam ca voi avea o munca titanica incercand sa gasesc fiecarui document voluminos un loc pentru arhivare am ajuns sa indosariez rapid tot ce facea parte din acelasi document, frumos, cu coperta si inele incat sa se poata citi si rasfoi facil, cum se si ceruse dealtfel, terminand treaba imediat si obtinand mici si simpatice caiete organizate in cutii de carton ce urmau sa ajunga la arhiva la dispozitia oricui voia sa se mai uite inca o data pe ele vreo data. Voi aveti obiecte in birou pe care nu le ati folosit niciodata si la un punct acestea s-au dovedit mai utile decat v-ati fi putut imagina? Daca da care sunt acelea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu